La XII Fira Antic&Design Empordà ha ofert durant tot l’abril una mostra en línia de més d’un centenar de productes d’establiments d’arreu de les comarques gironines. Durant aquest període el nou web de la marca territorial Antic&Design Empordà que ha acollit la mostra ha registrat prop d’un miler i mig de visites en línia d’un total de 900 usuaris diferents. La fira d’enguany ha estat, doncs, un aparador en línia del que s’hauria ofert presencialment, si la situació sanitària hagués permès celebrar-la de manera normal. A través del web Antic&Design Empordà, s’ha pogut accedir durant tot l’abril a l’ampli i variat catàleg de productes que ofereix la fira, filtrar-los mitjançant un buscador segons les categories indicades pels propis establiments i, alhora, contactar-los directament.
La secció més visitada en línia de la fira A mode estadístic, l’establiment més visitat d’aquesta edició virtual de la Fira Antic&Design Empordà ha estat l’estand d’Antic Centre de Vulpellac. D’altra banda, els productes més visitats han estat l’escon rústic català de barberia de l’estand d’Antiguitats Canal, juntament amb la balena (feta amb un tronc d’olivera) de l’estand de Decobruc.